hasło dnia

Porom roku się wszystko pomieszało. Latem mieliśmy jesień, jesienią mamy wiosnę i to taką, że zgrzałam się w kurtce, a w domu mam wszystkie okna otwarte i nie jest mi zimno. Koleżanki mieszkające na wsi donoszą, że przy drodze kwitną stokrotki. W każdym razie przymusowy poranny spacer okazał się być wielką przyjemnością.

Za namową Niedźwiadka sprezentowałam sobie wizytę u fryzjera. Nareszcie trafiła mi się prawdziwie odważna dziewczyna, która zrozumiała co mam na myśli mówiąc „asymetria i odmiana”. W dodatku nie policzyła sobie Bóg wie ile. Pozbyłam się połowy włosów, dosłownie połowy na jednej połówce czaszki :D Wyglądam rewelacyjnie. Ileż może zmienić fryzura, niesamowite. Od razu poczułam się lepiej. Od szyi w górę już nie wyglądam jak bezdomna :P

Niedźwiadek oblał kolejny egzamin na prawko. Nie było go pół dnia, więc zawczasu przygotowałam się na każdą ewentualność. Kupiłam mu zestaw dobry zarówno do świętowania zdanego egzaminu, jak i do pocieszenia na wypadek oblania: piwo + prażone, pikantne orzeszki (coś, co Niedźwiadki lubią najbardziej). Się wzruszył, jak to zobaczył po powrocie. Na szczęście się mocno nie załamał, martwi się tylko naszymi finansami. Też się martwię, ale zaraz przysiądę do rachunków i coś spróbuję wymyślić.

Nie chce mi się sprzątać, no normalnie mi się nie chce. A tu święta nadchodzą, warto by było przeprać firany i zasłony, wymyć grzyba, którego ostatnio zabiłam, pomyśleć nad choinką [której swoją drogą jakoś nie chce mi się ubierać…]. Nie po drodze mi święta w tym roku. Jestem pochłonięta zupełnie czym innym.

Dostaliśmy zaproszenie na Sylwestra od Sis z mężem. Trochę głupio wyszło, bo jak zawsze przez nas czyjeś plany muszą spalić na panewce. Sis zaprosiła paru znajomych do siebie, ale padł pomysł, żeby zamiast w domu, spędzić ten czas na imprezie w lokalu. W naszym przypadku sprawa odpada całkowicie. Nie stać nas ani na wejście, ani na picie/jedzenie w lokalu, ani nie mamy ciuchów na takie okazje. Skończyło się na tym, że do lokalu nie idziemy, mimo moich zapewnień, że nie obrazimy się, jeśli postanowią inaczej. Mam trochę stresik w związku z tym Sylwestrem, bo będzie więcej ludzi, trochę nowych, a ja taka mało pewna siebie ostatnio, że mnie sytuacje tego typu trochę przytłaczają. No ale w ramach walki o siebie się pewnie przełamię :D

hasło dnia

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

17 odpowiedzi na „hasło dnia

  1. R pisze:

    a’propos egzaminu na prawo jazdy przeczytaj sobie proszę mojego bloga na internetowej stronie Forbes

  2. serdunio pisze:

    co do niechcicy sprzataniowej – jak bum cyk cyk mam to samo.
    co do swiat – z zupelnie innych przyczyn rowniez mi jakos „nietentego”…
    trzymsie kobieto!!! :D

  3. cicicada pisze:

    nioo… czyli na razie nie będziemy trzaskać po łbie… bo aż szkoda byłoby zniszczyć taką fryzurę :) szkoda, że nie chcesz się pochwalić żadnym zdjęciem… z chęcią bym zobaczyła ten fryz…
    na Sylwestra musisz iść… będzie dobrze! strzel sobie na początek ze 3 kielonki i zobaczysz, że się dobrze będzie impreza kleić ;)
    p.s.
    hasło dnia mnie rozbroiło zupełnie:D

  4. new girl pisze:

    A ja mam pytanie-w jaki sposób usunęłaś konto z facebook’a? Próbowałam, ale udało mi sie tyle, że go dezaktywowałam, czyli w każdej chwili moge do niego powrócić, nie tracąc żadnych dotychczasowych danych. A chciałabym pozbyć sie go tak na dobre:)
    Pozdrawiam

  5. ciernista pisze:

    fryzurę to Ty masz chyba coś jak ja :) też połowy nie mam z jednej strony.

    Sprzątać też mi się nie chce. Dzisiaj zmobilizowałam się i umyłam okno, coby naklejki poprzyklejać dla dzieciaków. Takie bałwany i Mikołaje. Ale tylko dla dzieci się wysiliłam, bo jak na mnie, to mógłby już być styczeń. A resztę grudnia jakby tak dało się przespać….

    PS. I zupełnie nie pojmuję co Cię kobieto wzrusza w moich notkach. Pisane „na kolanie”, w biegu i bez czytania przed publikacją. Piszę, żeby z głowy mi nie wyleciało, ale to nie to co mam w głowie.

  6. selywina pisze:

    Też bym chętnie zobaczyła odmienioną InnaM:) Ja już mam gruntowne porządki za sobą, teraz gotowanie mi zostało:)

  7. innam pisze:

    Nie usunęłam konta. Po prostu nie mam takiego prawdziwego, tylko anonimowe.

  8. linka-1 pisze:

    O tak, niby drobna odmiana, a wiele może zdziałać :). Może byś tak pokazała swoim blogowym znajomym, jak wyglądasz po wizycie u fryzjera :)? Myślę, że ta przemiana zewnętrzna doda Ci pewności siebie podczas imprezy sylwestrowej. Zawsze miło jest poznać nowych ludzi :).

  9. zlamane-skrzydla pisze:

    Też mi się nie chce sprzątać ;) chociaż wiem, że powinnam. Najwidoczniej taka aura ;)

  10. Łucja pisze:

    bezśnieżna zima zupełnie mi nie odpowiada :(
    no ale wielkiej pluchy też nie ma, więc i bardzo marudzić na razie nie będę ;)
    Choinka też mi jakoś nie w smak w tym roku, może właśnie przez brak bieli.

    Dzięki nowej fryzurze, na pewno na sylwestrze odnajdziesz się bez problemu:)

    A obrazko-napis świetny :D

  11. ellechina.wordpress.com pisze:

    JEŚLI CHCESZ USUNĄĆ KONTO Z FACEBOOKA NA ZAWSZE

    Krok 1
    Zaloguj się na swoje Facebookowe konto i wejdź na linka http://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account. Pojawi się komunikat następującej treści: „Jeśli uważasz, że nie będziesz więcej korzystał z Facebooka i chcesz usunąć swoje konto, możemy się tym zająć. Pamiętaj jednak, że nie będziesz mógł reaktywować tego konta, ani odzyskać jakiejkolwiek zawartości, którą tam dodałeś. Jeśli chcesz nadal skasować konto, kliknij „Wyślij”.”
    krok 2
    Kliknij ‚Wyślij’ i podążaj dalej za instrukcjami, które będą sukcesywnie pokazywać się na ekranie. Będziesz poproszony, żeby wpisać hasło i przepisać tekst, który pojawi się na obrazku. Dzięki temu nikt niepożądany nie będzie mógł skasować Twojego konta, jak również Ty nie będziesz mógł skasować konta innego użytkownika.
    Krok 3
    Na maila otrzymasz informację o tym, że Twoje konto zostanie usunięte w ciągu czternastu dni. W tym czasie nie loguj się na Facebooka, gdyż będzie to oznaczało, że rezygnujesz z usunięcia konta. Nie klikaj również w ikonkę Facebooka na innych stronach, nie klikaj w „lubię to” i nie loguj się na innych stronach za pomocą swojego konta na Facebooku.
    Krok 4
    Odczekaj 14 dni. Po tym czasie wszystkie Twoje posty, zdjęcia, komentarze, itd. zostaną permanentnie usunięte z Facebooka.

    W ten sposób usunęłam konto facebooka na zawsze;)

    Komentarze (0)

  12. Kumcia pisze:

    Trzymam kciuki za Niedźwiadka, aby jak najszybciej zdał. Bo wiem jak to jest.
    Nowa fajna fryzura i od razu humor o niebo lepszy:)
    Nie martw się na pewno będzie udany sylwester :) i na stówkę odnajdziesz się w towarzystwie :)

  13. BanShee pisze:

    Wcale bym się nie obraziła jakby w ogóle nie padało w tym roku, bo mnie nocą już prześladują wiszące sople i śnieg spadający z dachu na samochody i ludzi… Bezśnieżna zima to nic strasznego :) ale trochę mrozu by sie przydało, żeby robaków nie było latem za dużo

  14. BanShee pisze:

    Ps. czytając to o porządkach z miną winowajcy spojrzałam po swoich półkach, niestety warstwa kurzu sama nie chce zniknąć, ale chyba się nikt nie obrazi jak polezy do nowego roku :)

  15. kasia-87 pisze:

    Też miałam kiedyś asymetrię na głowie, ale potem mnie zaczęła wkurzać i wróciłam do symetrii ;P A w ogóle to też chcę do fryzjera! Od roku już się chyba zbieram i coś nie mogę się zebrać :P

  16. bardziej pisze:

    1. Prawo jazdy – szczerze współczuję Niedźwiadkowi. Też głównie boję się o finanse rodzinne, każda taka „wycieczka”, to zbyt spory wydatek.
    2. Fryzura – też chcę zobaczyć!
    3. Sylwester – idź i baw się.
    :)

  17. całaja pisze:

    szkoda tylko że nie wszyscy mężczyźnie rozumieją jaka moc ma nowa fryzura :)

Skomentuj

