drzemłabym

Ta niedziela jest chyba najprzyjemniejszą niedzielą od dawna. Przestało być tak potwornie gorąco, że człowiek nie potrzebował się ruszać, żeby się pocić. Wczoraj odwiedzili nas znajomi, najpierw Mr Bean, który przesiedział z nami cały dzień, a potem Sis z mężem. Fajowo było, nawet dostaliśmy prezent na nowe mieszkanie, chociaż to było skromne spotkanko, pretendujące do bycia parapetówą. Pretendujące dlatego, że miało być dużo znajomych, ale że każdy pracuje inaczej, urlopuje inaczej, to nasza parapetówa odbywa się na raty, bo inaczej się po prostu nie da.

Czuję się dzisiaj perfekcyjnie rozluźniona, odpoczywam, uśmiecham się do siebie i maluję paznokcie. Wyciskałam domowy sok z jabłek, bo jabłka przywiozła Matula z działki, a sokowirówkę z poprzedniej epoki znalazłam w szafie. Działa bez zarzutu. Sok wyszedł taki sobie, ale to dlatego, że jabłka też były takie sobie :D Poprasowałam sobie ciuchy na najbliższy tydzień, bo od jutra zaczynają się już pełnowymiarowe szkolenia.

Byłam już na tym pierwszym, całkiem przyjemną mam grupę współpracowników, sami młodzi, oczywiście na początku grupa podzieliła się płciami, jak to w podstawówce, co nie. Dziewczynki z dziewczynkami, chłopcy z chłopcami. Ale pod koniec dnia już sięw miarę zintegrowaliśmy. Znam imiona wszystkich dziewczyn, ale żadnego faceta, hehe. No ale jeszcze przyjdzie i na to czas. Dowiedziałam się sporo o tej pracy, bo dwie z dziewczyn już w tej firmie pracowały, sama nie wiem co myśleć o informacjach, które otrzymałam. Chyba po prostu przyjdzie przekonać się na własnej skórze. Raczej myślę pozytywnie, bo nie mam jeszcze powodów, by myśleć inaczej.

W mieszkaniu pierwsze konflikty, docieramy się z Młodym. Musiałam trochę połagodzić napięcia. Przez te upały wszyscy byliśmy chyba przemęczeni i tak to wyszło. Ale myślę, że będzie tylko lepiej.

Wszyscy ucięli sobie drzemki, mnie też ścina, ale pech jest taki, że nie mam gdzie się kimnąć :D Pozostaje mi zatem tylko kawa. Dobrego tygodnia życzę!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „drzemłabym

  1. linka85 pisze:

    Pierwsze koty za płoty. W sumie zawsze najlepiej samemu sobie wyrobić opinię na podstawie własnych doświadczeń i obserwacji. Satysfakcji i zadowolenia z pracy i ze szkoleń! Powodzenia, trzymam kciuki. A upał rzeczywiście dawał się we znaki i czynił ludzi nerwowymi. Oby już nie wrócił w takim natężeniu!

  2. gdyrozumspi pisze:

    Niby samemu najlepiej wyrobić sobie opinie. Ale powiem Ci,że jeżeli to są nie koniecznie przychylne opinie to jakieś ziarenko prawdy w tym jest. U mnie zawsze się sprawdzało. U mnie przeważnie tak było. Ale nie ma co się zrażać. Jak coś to zawsze można nowej poszukać. A na razie trzeba pałać entuzjazmem. Wszakże coś się dzieje :)))))))))))))))

Skomentuj

