przerwa na słońce

Maj w tym roku nie przypomina maja. Ciągle leje, z krótkimi przerwami na pochmurne niebo. Ale dzisiaj na chwilę wyszło słońce, dokładnie na tyle, żebym w słońcu i cieple przespacerowała się do sklepu i z powrotem. Zamiast śniadania waniliowe pianki, nie wiem, coś mnie naszło. I smakują mi jak nigdy. Szczególnie popijane gorzką herbatą.

Kierownica zaskoczyła mnie propozycją, żebym przeprowadziła w poniedziałek szkolenie. SZKOLENIE. JA. Która pracuję od miesiąca :D Oczywiście będzie to tylko krótka pogadanka o tym, jak JA to robię, że jestem skuteczna, no ale mimo wszystko wyróżnienie jest niepodważalne. Miło mi. W pracy atmosfera ciekawa, dochodzą nowi ludzie i nowe ploteczki, romanse, niechęci. Aż ciekawa jestem, co finalnie z tego wszystkiego wyjdzie, jak już ekipa się w pełni uformuje.

Moje powieki znowu zaczęły mi dokuczać. A ponieważ na piątek wzięłam urlop, to chyba skorzystam z okazji i pójdę do dermatologa w końcu. Mam podejrzenie, że to może być AZS, bo bardzo podobnie to wygląda jak na zdjęciach w sieci, no ale że lekarzem nie jestem to samoleczenia nie będę uprawiać.

No i muszę jeszcze napisać, że mam najlepszego mężczyznę na świecie. Wiedział, że marzy mi się nowa torebka, ale zna mnie na tyle dobrze, że domyślił się, że sobie nie kupię, więc wziął mnie podstępem, zrobił wywiad i kupił mi torebkę sam :D Nie spodziewałam się [a w zgadywaniu jego sekretów jestem prawdziwym mistrzem]. Po pierwszej fali wyrzutów sumienia poczułam się wyjątkowa. Ileż ja mam szczęścia!

A ponieważ czuję wiosnę w sercu, pomimo paskudnej pogody, zmieniłam też wystrój blogusia. I chyba będę zmieniała go częściej, jakąś mam chęć na zmiany. No nic, idę robić maseczki, paznokcie, i inne takie, bo dzisiaj jest mój dzień spa. Udanego kolejnego tygodnia!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „przerwa na słońce

  1. cicicada pisze:

    patrząc obiektywnie – zmiana pracy naprawdę dobrze na Ciebie wypłynęła:)

  2. gdyrozumspi pisze:

    Optymistycznie ! :-)

  3. jestesczesciamnie pisze:

    Taki mężczyzna to skarb! :)

  4. napiecyku pisze:

    Nowa torebka potrafi poprawić nastrój. Ja również muszę sobie zafundować spa, po pierwszych pracach w ogrodzie moje dłonie mają się nie najlepiej :))

  5. linka85 pisze:

    No wreszcie ktoś wykazał się odrobiną zdrowego rozsądku – mam na myśli Twojego Niedźwiadka :). Nie można sobie wszystkiego w życiu odmawiać. Wiem, że ciężko od strony finansowej, ale już raz na jakiś czas powinniście sobie pozwolić na odrobinę przyjemności! Oj tak, od czasu zmiany pracy naprawdę odżyłaś :). Aż miło poczytać :).

Skomentuj

