idiotyczne

Dziś o świcie doświadczyłam incepcji. Śniło mi się, że śniło mi się, że Niedźwiadek wrócił i budzi mnie przytulając. I zbudziłam się we śnie i było mi przykro, że to sen, a potem zbudziłam się naprawdę i było mi jednocześnie przykro i bardzo dziwnie. Bardzo tęsknię, skoro mi się takie rzeczy śnią. Naprawdę już bym chciała, żeby wrócił do domu.

Jakoś nie cieszy mnie idealnie czyste mieszkanie, w którym na jego stoliku nie stoją brudne kubki po kawie, a po podłodze nie walają się skarpety. Nie cieszy mnie cisza i spokój i czas na przemyślenia. Z ulgą uświadamiam sobie, że jutro poniedziałek i pójdę wreszcie do pracy, bo szybciej zleci mi czas do jego powrotu, może zdołam wytrzymać jeszcze kilka dni.

Szczególnie, że nie złamałam się w swoim postanowieniu i dalej nie dzwonię i nie piszę, jeśli on nie zrobi tego pierwszy. Daję mu przestrzeń i swobodę nacieszenia się rodzinnymi stronami, starymi znajomymi, zakrapianymi wieczorami i męskimi rozmowami. Bo ze mną czeka go tylko nuda, więc niech się naładuje przygodami na zapas.

Chyba też przeżywam jakieś załamanie hormonalne, bo nie dość, że nadmierny apetyt mi dopisuje, to jeszcze czuję się okrutnie nieatrakcyjna, napompowana, brzydka. Mam brzydkie ubrania, brzydkie włosy, brzydkie buty. Brzydką skórę, zmarszczki pod oczami i jestem gruba. I nawet przez myśl przebiega mi ta idiotyczna myśl, że jak Niedźwiadek wróci, to zauważy, jaka jestem odstręczająca, bo będzie miał porównanie z normalnym światem. Że pacnie się w czoło, odwróci na pięcie i ucieknie. Dojdzie do wniosku, że nie tak wyobrażał sobie swoje życie i postanowi coś zmienić na lepsze. Beze mnie. Takie mam myśli. Idiotyczne.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

11 odpowiedzi na „idiotyczne

  1. Paulina pisze:

    Najważniejsze, że wiesz, iż te myśli naprawdę są IDIOTYCZNE!
    Na pocieszenie (marne, bo marne, ale jednak) rzeknę Ci, że też nie lubię zostawać sama w domu… mam dokładnie tak samo jak Ty, nie cieszy mnie wtedy nic… a potem kiedy już jesteśmy w komplecie pluję sobie w brodę, że na ciszę narzekałam ;)

  2. linka85 pisze:

    Idiotyczne, doprawdy :). No ale to tylko myśli, a te nie zawsze są uzasadnione :). Nie chciałabym wskutek snu doświadczyć podwójnego zawodu :P. I współczuję Ci tej chwilowej samotności, bo choć niektórym może się ona wydać pożądana, to ja nigdy nie potrafiłam się nią cieszyć. Nic nie lubię robić sama, bez K. Nawet spać :). Kiedy on jest obok, na miejscu, wiem, że wszystko jest w porządku i odczuwam wewnętrzny spokój. Jakakolwiek rozłąka mi go burzy. No ale lada moment Niedźwiadek do Ciebie wróci i jakże się ucieszy na Twój widok :). On też na z pewnością tęskni, ale czas zawsze płynie szybciej tym, którzy gdzieś pojechali :).

  3. jestesczesciamnie pisze:

    Nie jesteś sama ja też nie lubię być sama w domu, czuję się spokojniej kiedy wszyscy bliscy są bezpiecznie w swoich domach :D

  4. gdyrozumspi pisze:

    Idiotyczne fakt. Jednak przyznam się, że ja też tak miewam, nie wiem czy pocieszające, ale nie jesteś sama.

  5. postal pisze:

    Mezczyzni tak nie dzialaja.

    Macie nas za prymitywow I idiotow, prawda?

  6. żmijka pisze:

    faktycznie idiotyczne! doła załapałaś.
    wróci i przytuli :) i będzie po staremu!

  7. kardiowersja pisze:

    z jednym się muszę zgodzić… idiotyczne

  8. myje_gary pisze:

    Ja tam tyle wiem, że po pierwsze każdy,ale absolutnie KAŻDY facet ma wszczepiony GEN bałaganiarstwa. Kotek, jak Ci tego brakuje to wielki szacun, bo ja gdy tylko widzę skarpetę zrolowaną w ciasteczko, to mnie szlag jasny trafia krew nagła zalewa,choćbym kochała każdą porą skóry. Po drugie, czasami warto sobie pomajaczyć, że się jest ohydnym i w ogóle strach na wróble przy nas to miss uniwersum, choć na jednej nodze, no ale co tam! później wracają te chwile, w których człowiek walnie się w czoło i powie sobie, a gówno prawda, bo jednak jest we mnie to coś co sprawia, że jestem ZA JE BI STA!.

  9. kardiowersja pisze:

    na blogu cisza? niech zgadnę… Niedźwiadek wrócił

  10. serdunio pisze:

    zgadzam sie calkowicie ze idiotyczne te mysli… zmarchy tez cos! pfff.
    i w ogole.
    a w szczegole to matko kochana jak mnie dawno nie bylo na blogach… wstyd! pfff!

  11. serdunio pisze:

    kochana kolezanko Myje_Gary – z twego komentarza wynika ze … jestem facetem…??? uaaaaaa!!!! :o

Skomentuj

