takie tam o niczym

Dzisiaj dla odmiany zamiast kawy do notki jest bawarka. Jej smak kojarzy mi się z dzieciństwem. Zastanawiam się też, czy tak właśnie smakuje herbata pita przez Anglików, czy może to już zupełnie inny smak. Nie jestem zbyt światowa, mogę się tylko domyślać.

Za oknem jesień w pełni, dobrze wyjść z domu założywszy ulubione dżinsy i niezwykle przyjemną dla skóry bluzkę z mięciutkiej bawełny. Czuję się wtedy, jakbym włożyła drugą skórę, tylko wersję deluxe, która dodatkowo daje uczucie przytulności i ciepełka. Spadły mi kolejne dwa kilogramy. Ale żeby nie było zbyt kolorowo, to znów rozhulała się moja alergia skórna i walczę z krokodylą łuską na twarzy, opuchlizną i ogólnym stanem zapalnym. Płakać mi się czasem chce, ale nie mam wyjścia, jak tylko łykać antyalergiczne, smarować się piekącą maścią i zastanawiać, czy rodzinna da mi receptę na jedną maść, która mi na to pomaga. Bo moja się już kończy.

Kocie zapalenie ucha zostało wyleczone, a wraz ze spadkiem temperatur, moje futrzaste kreatury zyskały nową energię i nocami urządzają sobie wyścigi, których centralnym punktem jestem ja na moim łóżku. Układam się idealnie wzdłuż toru, dzięki czemu w ciągu nocy po trzy razy skaczą mi po nogach i plecach [dobrze, że rzadko trafiają w głowę…] dwa 4-5 kilowe klocki. Zamknąć drzwi też nie idzie, bo nie minie pięć minut i zaczyna się tęskne drapanie. A że drzwi tanie nie były, żeby miały niszczeć od kocich pazurków, to pozwalam im odbierać mi rozkosz spokojnego snu. Ale co tam, póki do pracy nie chodzę, niech szaleją.

Pyknęłam cytologię ostatnio i niezmiennie wynik prawidłowy, także no okaz zdrowia. Lekarz ostatnio zapytał, czy mam świadomość, że antykoncepcja hormonalna może wywoływać skłonność do tycia. He. He. No patrząc na mnie nic innego mu przyjść do głowy nie mogło :D W sumie nie jestem do końca pewna, do czego zmierzał, bo na moje przytaknięcie nie padła propozycja jakiejś rozsądnej alternatywy. Ale już nie dopytywałam, bo za parę minut miałam autobus, a następny dopiero za pół godziny. A za parę dni idę pierwszy raz w życiu do chirurga szczękowego, mam nadzieję, że zostanie mi usunięty ząb, który regularnie powoduje mi problemy, a dentystka nie chce się podjąć usuwania, bo martwy… Oby koleś nie dyskutował, bo naprawdę marzę, żeby mieć o tego jednego zęba mniej w swojej kolekcji. I zdania nie zmienię.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

9 odpowiedzi na „takie tam o niczym

  1. peniswkuchni pisze:

    Ja tak zwanej bawarki opilem się, aż za dużo. A smakuje, jak herbata z mlekiem i cukrem. Czyli tak samo, jak Twoja. Dobrze, że kolejne kg za Tobą, a alergia – fakt to wrzód, sam przeszedłem kilka takich skórnych, w dodatku grzybicę odzwierzęcą. Nic fajnego, ale można sobie z tym poradzić. Nie poddawaj się. ☺

  2. tysiowaa pisze:

    Na mnie pojawienie jesieni nie działa dobrze, we wszystkim czuję się grubo i ciasno.
    Dzisiaj miałam ekstrakcję ósemki, z wycięciem, na samą myśl o wyrywaniu mnie wzdryga.

  3. tysiowaa pisze:

    A i oczywiście gratuluję kilogramów i trzymam kciuki za walkę z alergią, jakby mogło być inaczej :D

  4. dee4di pisze:

    Anglicy piją bardzo mocną herbatę ze sporą ilością mleka, mnie to średnio smakuje, wole naszą z cytryną, niestety nie do dostania nad Tamizą. Powodzenia w walce z alergią

  5. Helen pisze:

    Bawarkę piłam ostatni raz kiedy karmiłam… Nawet to lubiłam.
    Po 30 latach hormonów mam 5 kg więcej, niż miałam wtedy. Tak więc niestety, nie jest to usprawiedliwienie, ani przeszkoda :)). Mnie hormony dały nową jakość życia i tego się trzymam.
    Gratulacje i wyrazy współczucia z powodu alergii.

  6. puffa pisze:

    bawarki nie piłam nigdy, ale super że się badasz – ja wszystkich do tego namawiam!
    http://www.puffa.pl

  7. SlimSizeMe pisze:

    Mój ginekolog nic takiego nie mówił, ale miałam kiedyś takiego co się modlił za mnie

  8. grafomanka pisze:

    WRESZCIE JESIEŃ!!! :)

  9. linka85 pisze:

    Dawno nie piłam bawarki, chyba muszę sobie przyrządzić :). Myślę, że chirurg szczękowy bez problemu usunie Ci tego zęba. Ja z usług mojego byłam bardzo zadowolona.
    Haha, ale masz zwariowane koty :D. Chyba dostałabym zawału, gdyby ktoś tak na mnie w nocy skoczył :D.

Skomentuj

