sezon grzewczy czas zacząć

Z dnia na dzień zrobiło się zimno, ale za to słońce pięknie świeci. W moim bloku nareszcie zaczęli grzać, więc nie muszę siedzieć w grubym wełnianym swetrze, dobrze sprawują się same grube skarpeciochy.

Schudłam 15 kg. Odchudzanie kontynuuję. Dietę podtrzymuję. Wiem, że takich odchudzań na moim blogu było już trochę, ale co tam. Każda próba jest warta wspomnienia, a może akurat tym razem uda mi się być schudniętą dłużej. Mam taką małą fantazję poodchudzać się przez całą jesień i zimę, a na wiosnę – będąc lżejszą o kolejne kilogramy – spróbować zacząć biegać. Czy mi się to uda – nie wiem. Ale pewnym jest, że spróbuję.

Przestawiam się też na naturalną pielęgnację. Nigdy nie chciało mi się zabrać za naukę, jeśli chodzi o składy kosmetyków, ale moja alergia się ostatnio mocno pogorszyła i z desperacji rzuciłam się w wir informacji o składach. Porobiłam notatki i… no cóż. Z moich wstępnych badań wynika, że jestem uczulona na pewne połączenie substancji pieniących, które występowały w większości moich myjących kosmetyków. Po odstawieniu większości z nich, stan mojej skóry złagodniał, a zmiany alergiczne pojawiają się dużo wolniej. Zrobiłam już sobie zamówienie w sklepie z naturalnymi kosmetykami, dzisiaj albo jutro odbiorę i będę pilnie obserwować, czy wykluczenie tego konkretnego połączenia przyniesie mi skutki. Na pewno o tym zamelduję, bo prawdę mówiąc dawno nie miałam takiego zrywu do walki z moją alergiczną skórą. Kremy również wymieniam na takie, które nie zawierają różnych świństw [o których istnieniu w moich kosmetykach miałam bardzo mgliste pojęcie], no i bardzo liczę na pozytywne skutki. Oprócz tego przestałam malować paznokcie i używać perfum. Jeśli naturalna pielęgnacja nie przyniesie skutku, to pozostaje ostatnia opcja, czyli chemia gospodarcza. Mam wielką nadzieję, że to jednak będą kosmetyki.

W ciągu kilku najbliższych tygodni powinniśmy mieć samochód. Śmieszna sprawa. Po tym, jak inny kierowca rozorał mojemu ojcu lewą stronę auta, wyglądało na to, że będzie nadawało się na złom. Rodzice kupili sobie inny samochód, a tego staruszka było im na tyle żal, że postanowili dowiedzieć się, czy wymiana lewej strony auta wyjdzie drożej niż jego wartość. Wyszło niewiele, więc zamówili części, odstawili go do mechanika, a teraz czekamy. My – bo auto będzie nasze. Taki prezent od rodziców, za który w ratach będę oddawać im pieniądze. Nie możemy się już go doczekać, bo co jak co, ale samochód to wolność. Szczególnie, że w perspektywie mamy zapisanie się do siłowni. Bez auta ograniczałaby nas odległość, a tak możemy znaleźć taką siłownię, która będzie nam odpowiadała, bez względu na to, gdzie jest położona.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

7 odpowiedzi na „sezon grzewczy czas zacząć

  1. linka85 pisze:

    Ale Ty jesteś teraz aktywna – a waga Ci spada aż miło :). Na kosmetyki kolorowe, pasty do zębów, a nawet zwykłe mydło naprawdę trzeba uważać – takich czasów dożyliśmy, że we wszystko ładują chemię. Ja od dawna kontroluję, co kupuję, bo po co się dodatkowo truć.
    Samochód to cudowny wynalazek – sprawia, że wszystko jest łatwiej osiągalne :).

  2. postal pisze:

    Zrzucilas cwierc mnie, to chyba dobry rezultat. Nie przestawaj, zmiesci sie na planecie wiecej ludzi, bleh.
    Zawsze uwazalem, ze kosmetyki to zlowroga chemia. Czy kobieta musi sie nimi ulepszac? Na pewno powoduja raka

  3. Paulina pisze:

    15 kg? brawo!
    Gdybym ja tyle schudła to miałabym wagę zbliżoną do wagi mojej córki ;)

  4. Iwona pisze:

    15 kg WoW ! Gratulacje :)

  5. Helen pisze:

    Szacun, proszę Pani!
    Co do kosmetyków, to ostatnio w ramach ratowania resztek włosów zaczęłam do mycia stosować płyn do higieny intymnej. Tak zalecają włosomaniaczki, np. Anwen.
    I wiesz co, to jest niezłe. Płyn jest najdelikatniejszy, ma dobre pH i nie wysusza tak skóry.
    Może spróbujesz.
    A w kuchni tylko rękawice. Nie ma od tego odwrotu. Wiesz, że ręce, nawet bez alergii, starzeją się najszybciej. Jak nie umiesz w tych grubszych, to kup za 24 zł pudło tych cieniutkich. W ogóle się ich nie czuje. Pozdro

  6. kardiowersja pisze:

    gratuluję chudnięcia i samochodu, bo rzeczywiście o tej porze roku bez siłki trudno dbać o formę. Gdybyś po siłce miała mega apetyt to nie przejmuj się to normalne,

  7. SlimSizeMe pisze:

    Super efekty :). Tak trzymaj!

Skomentuj

